TRÅKIGT!

Jag har tråkigt!!!!!! Så tråkigt!!!!! Jag vill... jag vet inte! Vissa dagar i skolan eller nåt vill jag skriva något viktigt men när jag sitter här så NÄ! Och sen vill jag inte skriva om min dag för gissa vad!? JAG HAR INGEN VÄLLÄST BLOGG SOM MÅSTE GÅ PÅ MODESAK VARJE DAG!! Jag har inte en massa pengar att köpa klädder! JAG MÅSTE JOBB FÖR ATT TJÄNA PENGAR!! Jag är en normal tjej som bloggar som har ingen talang för att skriva, rita och fota! Jag kan inget annat än att snacka en massa skit! Mitt liv är så intressant!

HAHAH känns som att jag PISSAR på allas bloggar nu men ni alla ska veta att jag tycket folk som är framgångsrika och har as bra bloggar är GRYMA! Ni förgyllar min dag. eller nåt? ;)

Nu har ni kanske fattat att jag inte skriver om mitt liv för det suger! Nu är jag ingen som inte tycker om mig själv och sånt piss jag tycker väldigt mycket om mitt liv och jag ska lyckas i livet så, men jag tycker bara att det finns sjukt många bloggar som är om ens liv och de är INTE intressanta. För jag var inte där när detta hände, jag känner inte denna personen och jag BRYR MIG INTE! Men jag läser alltid folks bloggar men de jag läser har en rolig personlighet eller en as ball stil.
HAHAHA

Mina åskiter

xoxo Matilda

Kommentarer
Postat av: Josephine

bra att ha egna åsikter :D

mår du bra då?

2010-02-14 @ 16:47:30
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0