Skola

Är i skolan och har rast. Det är HÄRLIGT! men jag orkar inte röra på mig så det blir datan. Kollar runt på lite sider och jag undrar? varför handlar nästan allt om Paradis Hotell? för det första, vad går det ut på?! Att få klamydia snabbast?! Det står mest om det än händelsen i Haiti! Det är ALLTID SÅ! folk bryr sig mer om ytliga saker än saker som är sorligt. Kan det vara för att vi alla på denna jorden är ytliga? Kan det vara att vi inte vill tänkna på det för det är så sorligt? Jag själv gör inget åt Haiti men vad kan jag göra? Man vet ju inte om pengarna kommer fram och de som försöker hjälpa tvingas bara tillbaka ifrån Haiti för att det är för våldsamt i haiti. Tråkigt tråkigt. Det ända jag kan göra är att vara snäll mot de i min närhet. För GUD vad folk är ytliga!! Jag tycker inte alls att se ner på folk som har fötts som de är. Det finns många som födds med en konstig näsa, konstiga ögon eller ja ni vet. Folk bara snackar en hel jävla massa skit! VA DEN DU VILL!!

Nu till något lite trevligare mitt liv ;)
Ska snart "shoppa" mat med das girls!! Kulkul, vi ska vara hemma hos min farmor och bara göra det vi brukar göra. Inget! Sen på lördag ska jag till Caroline i Lödde, DET var länge sedan! Familjevän :D

xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0