Kär?!



Är det bara jag som älskar Glee och älskar denna manen?!
Han är så snygg och är en liten elak kille :D Man vill bara ha honom i sina armar!!!! eller han ska ha en i ens amar ;).

Idag är det då söndag och just nu sitter jag i pyjamas och lagar mat. Kyckling och potatis..Efter det ska jag träna med micka. Det är skönt o träna det känns så skönt efter. Vissa dagar, andra dagar vill jag lägga mig i soffan kolla på gossip girls eller Glee och käka OSTBÅGAR! älskar OSTBÅGAR!!!


Älskar Ost!

Helgen var rolig och jag gjorde något som jag aldrig har gjort, jag matilda göslade...!! Det var något nytt!!! Men nu ska jag ta på mig träningsklädder och käka mat.

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

haha jag vet!

jag är rätt nöjd med min figur, men att moffa chips i sig hjälper inte direkt ;P

2010-02-10 @ 12:45:57
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0