Insnöad

Idag är man då hemma. Skönt!! Livet går en aningen bättre, med känslorna för denna perosnen. Jag klarar mig...

Sitter och kollar på Teyler Swift. GUD vad söt hon är! Så gullig. Jag är inte JÄTTE intreserad av hennes msikstil men det var hennes musik jag lyssnade på när min gammelfarmor gick bort, det var den låten som fick mig att gå vidare.. jag ska fixa fram hennes låt sen. Tänk att vissa låtar kan få en att ta mod, må bättre och må mycket mycket sämre. Det är sjukt! Låtar som jag lyssnar mest på nu och som får mig att känna mig mig, Matilda är:

Jet- are you gonna be my girl
Jet- move on

Det är inte texten utan det andra. Vilka låtar gör så att ni känner er bättre?

xoxo Matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0