BROKEN

Jag är sönder.. Så sönder. Försöker glömma och jag tror jag har glömt dig. Dagarna funkar men kvällarna är värst. Ner man ser att du finns blir jag helt KNAS! hatar detta.. Är JÄVLIGT arg på dig men samtidigt vill jag ha dig här framför mig. Din vänskap betyde allt för mig. Jag kunde nöja mig med att ha dig på avstånd. Bara jag får ha dig nära... Jag försöker svartmåla dig så att alla fattar. Men de gör de inte. De fattar inte hur vi hade det.. de förstår inte. De försöker men det går inte.. Hur fan ska jag kunna gå vidare?! De jag vill är.. jag vet inte längre.. du betede dig som ett svin. de kommer jag aldrig förlåta. JAG KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA DIG. Aldrig.. aldrig. Mitt hjärta svek och jag undrar om jag fortfarande har något. de tror jag inte längre. Allt är så tomt. Jag kommer aldrig förlåta dig. för de jag känner är hemskt! Du svek mig, du sa att jag var din bästa kompis, och att jag var den ända nära kompisen. Men så fel du hade. jag var bara en leksak i ditt meningslösa spel.

Jag är ledsen, jag är trött på detta.
Ingen, INGEN ska någonsin såra mig som du sårade mig...
...jag hatar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0