Söndag

Hejhej


Söndag idag och helgen har varit intresant. Liten förfest innan the party! Hehe :) Blir inte så jätte stor fest på lördag en mer fest där alla är litte för roliga :) Men det gillas. I helgen har vi varit på IKEA. Har kollat på garderob till mitt rumm. Behöver en. Den jag har nu är för liten. Ni vet tjejer med klädder. INGEN LITE GARDEROB behövs då. Ganska kul. Jag håller på att göra en lista över saker som jag MÅSTE göra innan jag dör. Fick tipset av THE BACKETLIST. tror den filmen stavas så. En jätte bra film måstes se. Iallafall på den listan ska där stå att krypa igenom ett hål som de har på IKEA. Ni vet på barnavdelningen är där en massa hål till andra rumm. De hade tagit bort dom när vi va där men hade ett litet hål någon annans stan. Jag och Oscar gjorde det i helgen. Så då är de avklarat. Bara bada i vinter kvar och en massa andra grejer. Efter IKEA blev det Stadium i malmö. Köpte mig en skidjacka till Åre. KULKUL! sen blev det EMMA! hahah. Vi hade skit kul. Kollade på film gick en runda och lite sånna saker som vi brukar göra XD. Idag har jag hjälpt till hos farmor och farfar med ett stall. DRYGT men måste för jag har fått massa pengar på aktier ifrån de och sånt. Så tror inte att jag är gulligull tjejen som får allt jag peckar på. NÄNÄ jag måste jobba för alla pengar jag får. Det tycker faktist jag är bra för då lär jag mig mer. Så tack mamma och Pappa ;). Just nu sitter jag här och ska kolla på en film RENO 911 heter den. Men undertiden kan ni ju lyssna på en låt som har fastant på hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0