Onsdag

Ny dag, nya tag och nya andetag. Så potiskt! Idag var det en ganska lungn dag :) SKÖNT!! pratade med min mentor och han sa att det skulle gå bra och är jag duktigare så flyttas jag upp. Han sa osså att jag inte var i den "sämsta" gruppen. Men det är ju skit samma. egentligen. Jag kan ju få samma betyg, har ju samma bok men jobbar i normalt tempo. Snart ska jag börja plugga ;). Lika bra att börja plugga varje dag så jag vänjer mig sen nör vi får mer läxor. Min kompis var ledsen idag så man fick stötta. Är faktist ganska bra på det. Vet vad man ska säga. Så om det är något som ni inte vill säga till era kompisar (själv har jag ett sånt problem. vill inte att de ska bli deppiga) så bara SKRIV. Om du vill kan du osså få min msn. Men då måste du först lämna din. Vill ju inte lägga ut den här. Inte för att ALLA kommer adda mig, men jag är bara "vänner" med sånna som jag känner eller vet.
Annars idag träffade jag das shit VÄNNER! kulkul! Vi hade KUL! jag åt godis. Igen! FÖRLÅT EMMA!

xoxo Matilda

Kommentarer
Postat av: matilda

hejsan, kika gärna in på min blogg och titta på smakprovet från min cirkus plåtning!

2009-09-09 @ 19:21:47
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0