Oj..

Glömt, eller jag orkade inte. Kommer nog blogga när jag reser och innan. Just nu sitter jag och kollar på Nikelodeon hehe. Nora min syter kollar jag bara sitter här. Annars är det bra med mig. Helgen slut :S Hade skitkul i helgen. I fredags va jag med emma och vi käkade glass, kollade på internet och kollade på Ariel (stavning). Men sen vid 9 blev vi uttråkade och ringde runt. Vi skulle till Lina men fastnade på vägen hemma hos Klara :) KULKUL! sen på lördag va det myskväll hemma hos Micka o det var TREVLIGT. Erika hon KAN skrika hon. HAHA!

Men ja nu ska man ligga här och kolla klart göra klart sig för kvällen ;) och SLAPPA. Imorgon ska vi "springa" en mil men jag går. HEHE! 
 
XOXO Matilda


Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Hehe, ja det är olika det där. Det är kul att folk är extra snälla mot en ;D Kram!

2009-09-07 @ 16:13:27
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0