Måndag

Idag är det då måndag och jag sitter här och trögar :) Men idag har jag varit JEDDE DUKTIG! Jag har gått GÅTT en mil!! Vi skulle göra det med skolan. FY VAD DRYGT! Men just nu känner jag mig ríktigt duktig. Lite nyttigare :). Jag och Emma har nu lovat oss själva att bli sundare och smalare ;) Vi får se hur det går :) HAHAH. Vi får inte äta godis utan på min födelsedag som är den 19 september!! KOM IHÅG DEN DAGEN! Men snart ska jag plugga för jag ska bli duktig i skolan. För jag har inte så bra betyg i skolan men jag vet att jag kan få bra betyg för jag är inte helt hjärndöd! Så det är mina mål.

Detta med pluggandet går inte så bra :( måste ju börja snart.

.. NU! ska jag börja. Bloggar lite senare

xoxo Matilda!

Kommentarer
Postat av: susanna

soffan är ursprungligen från ikea. men vi köpte den på blocket. den är 6 år gammal så finns tyvärr inte kvar på ikea :/

2009-09-07 @ 19:43:09
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0