Måndag

Andra gången jag skriver detta. Det förra bara la av!! F*N!! Ja som sagt Måndag idag. Veckans värsta dag. HATAR måndagar. Det är denna dagen som jag känner mig mest värdelös.  :( HATAR!! Fast denna måndagen var nog ok. Skola ju.. Svenska A och datakunskap. Kulkul. Men datakunskap var drygt. Skulle skriva om word som vi sen ska ha prov om. :( finns så mycket skit om det. :(. Sen maten, och den är alltid okej för vi äter god mat :) HEHEH. Senare idag skulle ju jag o emma gå men det blev fika med ALLA istället. Men det var kul :) Snackade om allt. GUD vad det har hänt mycket saker. Kärlek, vänner ja allt! OJ. Känner mig lite efter :) Men sorry alla mina vänner. Att gå på en skola där ingen av mina bästisar går på är nog det bästa jag har gjort i hella mit liv. För nu har jag fokus på alla mina skolämnen och blir bara smaratre ;) Innan trodde jag att alla gjorde det till mig men nu ja nu gör jag det själv och det blir bara bättre TACK! 
 
Här är lite låtar som får mig att känna mig bättre :)
Xoxo Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0