hehe..

Ibland är man lite elak. Hehehe eller hur?? En man kom fram till mig nu precis och frågade var Stallet ligger (vi har ett stort stall här i vår lilla by) Jag skulle ju vara snäll och beskrev ju då vägen. Ni tror inte jag beskriver fel?! hahah så jag kollar efter han och ser att han svänger in HELT FEL! Problemet är också att det inte är många folk som bor här så lycka till att hitta någon annan att fråga XD . HAHAHA!! Så jag tar snabbt mina grejer och springer in och gömer mig. HAHAHAH! Grejerna ifrån ogrässet som jag rensade är kvar, jag tror han fatta att jag sprang in XD!! HAHAHAHHA

Men nu sitter man här. Lite lungnare och ska då plugga matte och svenska. Skrev ju innan att jag skulle bli duktig i skolan. Har faktist pratat med pappa om att studa utomlands efter skolan. I USA. ÄLSKAR ju att resa så det blir ju bara kul!

Men som sagt PLUGG
xoxo Matilda


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Svaren från frågestunden är nu uppe, kika gärna in om ni ville veta svaren på era frågor :)

2009-09-09 @ 16:33:30
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0