Fredag

Mysiga bästa FREDAG!! Vad har då matilda gjort idag? Jo hon har varit i skolan till 11.15 och sen sprang jag :) Var kul men det var precis efter maten så jag mådde skit! Efter det kom mamma och hämtade mig o vi körde och köpte saker på ÖB. Shampoo och sånt :) Efter det körde vi hem och städade :( eller hon städade jag satt o kollade i EFs katolog för ett skol år i USA. Funderar att åka till USA. Sen efter det var det dax att åka till Ystad. Träffade Emma och Erika vi satt och käkade pommes Nora min lilla syster var osckså med. Sen gick vi runder och ja gjorde inget så kul. Sen hem. Nu sitter man och väntar på GOD mat! Mat är nog min bästa vän :)

xoxo Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har just nu 35 aktiva auktioner på Tradera bland annat innehållande nya, oanvända och specialdesignade skor och kläder från Hunky Dory, Lacoste och Björn Borg.

Dessutom mycket oanvända höstjackor, tunikor, festklänningar, jeans och pumps till vrakpriser.

Auktionerna hittar du här: http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=suzie_q



Passa på att fynda höstgarderoben. Lycka till i budgivningen.

2009-09-13 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0