Förlåt

Är jääääte dålig på att blogga. Men duktig på att titta på andras bloggar.. Heheheh. Men jag har faktist börjat tröttna på många. Kissie skriver bara för att vara jobbig och känd i sverige. Även om folk säger att hon inte är så på riktigt men.. HALLO! vadå skriker SE PÅ MIG?! Jaja, nu ska vi inte klaga. Sen så tänker jag såhär (med bloggar och sånt) Jag vill inte att folk ska veta vem jag är. De som känner mig. För jag är ganska sprid. Jag är en i skolan, en med kompisarna, en här hemma och en med mig själv. Och sen en med folk jag inte känner. Osärkerhet kanske ni säger, men det säger inte jag. Alla är ju olika och därför är jag olika med alla. Skulle vilja va: Uttåtriktad men lungn, smart men dum samtidigt, snygg (inga men). Jaaa, sjukt. Sen skulle jag DÖ, för att kunna nåt. Jag är så j*vla okunnig om allt! Helt sjukt. Man ska vara bra på något. JA VISST!

xoxo Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0