Den gamla Matilda

Vad händer? Går runt och mår dålig. Är alltid tyst, vågar inte säga något pga vad folk tror och tänker om mig. VA?! detta gjorde jag aldrig. Jag var den glada roliga typen som snackade med alla och skrattade med alla. Nu sitter jag i hörn och deppar, säger hej men menar HJÄLP MIG! Vänner som börjar tröttna och som man ser splittras från mig. Det känns att all hopp inom mig har försvunnit och att jag bara lever för att leva. Och självmord? Nä  inget jag har tänkt på.. Vill leva vill att det ska bli bättre men inte FAN blir det de. Vill gråtta, släppa allt och sätta mig ner och bara minnas allt bra. Men nu. Ja får kämpa med dagen. Göra det bästa. Men det sugger. Kommer till skolan, ångrar att jag finns, vill säga URSÄKTA för att jag finns.

XOXO den "nya" matilda

Kommentarer
Postat av: Nathalie, Pyret

Kämpa vännen, livet är inte alltid lätt men det kommer ljusare tider skall du se! <3

2010-01-13 @ 09:40:56
URL: http://blogg.nathalieandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0