Fredag!

Men GUUUD vad jag är trött!! Sitter hemma på en fredag :(. Men det blir så när vi bor ganska långt ifrån stan och så kan ingen hämta en.. Men imorgon, då MÅSTE det hända något.
Idag var det INTE skola, men jag hade inte gjort min Webbsak så det blev STUGA. Vilket låter som värsta julstuga som tomtemor och tomtefar lever i. Sen går de runt och ger en grött. HAHAH DET, hade varit något men NÄÄÄ, det är inte vad det är. Det är en stuga som man går till för att plugga. Det andra LÅTER mycket ROLIGARE! Efter skolan träffade jag då kompisar och vi satt inne på deras skola. Vi hade stoltävling. HAHAH, satt i deras "datasal" och ALLT kan hända där inne när vi är i närheten XD!! Sen blev det kulkultid hemma hos Emma.

Ja det var min dag då..

xoxo Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0