Hemma.

Hejhej!

Nu var man då hemma. Eller ja det har jag varit i några timmar nu. Lilla ystad idag och kollade på briller. Inte så kul för jag mådde pis! Ville bara hem men vi bor inte i ystad så mamma ville inte lämna mig och jag ville vara kvar :) Kollade runt lite och sen blev det Åhlens och hemköp. Jag köpte chips tills ikväll, som blir hemma hos mig för izzy mådde inte så bra. KRYA PÅ DIG! Väntar nu på alla. Kommer nog snart. Lyssnar på Michael Jackson igen på VH1. Har tittat lite smått i PLAZA som jag köpte till mig själv. Kulkul. Annars har jag inget för mig. Lite (mycket) stolt över min DATA!! TACK SKOLAN FÖR DEN!! Kommer snart ett inlägg om Ystad och lite tips. Det är ju många som åker ner till oss och kollar runt. Då måste ni veta alla de TREVLIGA affärena ni måste besöka och var ni hittar mig.

En liten fråga; Vilken är din favo Michael Jackson låt? Min är We are the World

XOXO Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0