Första gången?

Naj verkligen inte men alla andra bloggar blir bara bajs så nu ska jag försöka igen. Ni som inte känner mig här kommer en kort/lång beskrivning om allt. Jag är nämligen bra på att berätta allt om mig för folk.

Jag heter Matilda Ida Andersson bor i fina BÄSTA skåne och kommer ALDRIG FLYTTA HÄR IFRÅN! även om Göteborg är en mycket mycket MYCKET vacker stad och Stockholm JA den har sin charm :) Kort om det mer om mig! Jag älskar och då säger jag ÄLSKAR stranden. Är där hela sommaren om jag kan. Men ofta blir det Jobb, jobb, semester ahhh SEMESTER... Och är det semester blir det antagligen en resa till något land eller så besöker jag vackra Sverige. Jag älskar att resa så denna bloggen kommer bli liiite som en reseblogg men endå inte för jag reser inte alltid. Ofta inte men när jag väl gör det så NJUTER JAG! Men just nu är ingen semester planerad så då är det jag, stranden, vännerna och en väldigt härlig (host) höst.. Men inte deppa för det.

Shit!! Datan stängdes av men allt var kvar!! TACK! Teknik och jag... Njaaaaaa...

Men ja nu sitter man här. Familjen är och badar och ska snart se på en match alla mina kompisar gör något annat.. Menmen jag är nöjd endå. Hyrt en film Wild child. Ganska bra. Orkade inte med någon film som man måste "tänka". Deckare blir det sen! Nu kollar jag lite på TV4 Barnskrik och jäkelskap. HAHAHAH så sjukt rolig! Lite roligheter behöver man när man har varit hemma hela dan och varit i trädgården och SOLAT! NAJS! Bara för att det benet vägrar flipflopp! DAM säger jag!! OCH ONT GÖR DET!! Men nu ska jag kolla lite TV och sen så ladda för stranden imorgon.. NAJS!

xoxo Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0