Detta ja..

Detta går ju inte så bra men.. Jag ska bättra mig. Hoppas jag. Ja det ska jag,

Förlåt men detta käns jätte meningslöst. För vem vill läsa något som inte är fjortisskrivit eller inte handlar deppretioner? Jag menar mitt liv är inte så j*vla intressant. Jag har sjukt kul i livet med kompisar och allt, men jag lovar det har ni med. Och jag lovar ingen av er är fjortisar. Det är bara de skit bloggarna som överdriver till MAX! Jag menar HUR KORKADE får man bli?!?! Orkar inte med dom.. SHIT!! ÖVERDRIVET! Hoppas ingen blir så! Eller det går  inte att bli så.

Men jaaa detta bloggandet kommer bli mer till mig. Och er?! Om det finns någon som läser detta. Troligtvis inte men jag har ju precis börjat. ja nu kommer lite info om min dag och lite om skolan

Idag var det utedag med skolan. Kanon kul! Och efter det var det Malmö med DAS TÖSSER! Skiiit kul. Har saknat dom. Går ju på en anna skola och allt. NAJ! Men jag trivs jätte bra på skolan och linjen!! JAADÅÅ! Och.. OCH man får en data!! OCH GOD maout! Men nu sitter man hemma och lyssnar på VH1. KUL! Så kommer min dag att se ut. eller ja kväll. Ska väll söka på saker så man har lite kul. Vill sova med det är lite tidigt. SOVA!

Men ha det bra och allt

Vill bara säga GOSSIP GIRL börjar snart 18 okt! JADÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0