Dagen

Hola!

Idag är det underbara lördag!! ÄLSKAS! Igår va det fredag och idag ingen skola! Skönt, fast skolan är ganska okej. Men jag saknar alla. Menmen. Idag ska man då städa på rummet. Här är sjukt stökigt!! SJUKT!! Butbut... Efter det ska jag och mamma åka till Fina lilla ystad och kolla in briller till mig. Efter det blir det tjejkväll hemma hos Izzy. Kul att träffa alla igen. Träffas ju inte varje dag längre. Kommer kanske blogga lite sen när jag har kommit hem.

Just nu sitter jag och lýssnar på Micheal Jackson. Han är en sjukt bra artist och jag saknar han. Inte för att jag lyssna så mycket på han när han levde men musiken är bra. JÄTTE BRA och han sjunger jätte bra. Jag är ingen person som lyssnar på bara en artist eller ett band, men han lyssnar jag på.

Butbut.. nu får det bli städa. :'(

XOXO Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0