Åre



Hej!

På sportlovet (om jag har tur) kommer jag med familj och vännerna som vi åkte med till florida, åka till Åre i Sverige. Jag hoppas jätte mycket för jag ÄLSKAR att åka skidor. Förra året var jag med kompisar i Idré och åkte skidor. SKIT KUL! Bara kompisar i en stuga för oss själva. TÄNK er!! HÄRLIGT! Men Åre är sjukt mycet störe och mer backar att åka. Och nu efter jag åkte den svarta chocken och trillade (ni som vet vad chocken är i idre fattar men ni som inte gör; Chocken är en svart backe som är ett stup. Jag har bild på den kanske lägger ut den någon gång. Så nu vågar man nog alla svarta. Men Åre är mycket större! Har varit där två gånger när jag var mindre. Kul är det!!

har ni frågor om detta bara skriv.

XOXO Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0