Tisdag

SORRY SORRY! Jag har varit lite deppig på sista tiden... Att man inte räcker till, till då vännerna :( menmen det löste nog sig. Sen vill jag byta kläddstil. För jag har ingen och jag vill klä mig som kenza och alla de :( Så.. Jag inskaffa en ny garderob ;). Och det har jag gjort. En stor garderob med många fack och kläddhängare :) JADÅÅ! Men nu är det nog bättre. Just nu har jag precis ätit och hållt på med Farmeville ;) Hehe tycker det är ganska tråkigt menmen. 
 
Men just det! Jag har ju fyllt år. (Kommer lite bilder på kvällen snart) Vi var här hemma hos med med DAS GIRLZ!shit kul var det! Vi dansde, skrek, sjöng och gjorde Högestad HÖGLJUD. Det har nog inte varit så högt här på många år! OJOJOOJ. Fick massa fint. Nagelack från Sallt Hansson, STRUMPER av emma :) och mycket pengar och godis. De sa att jag skulle bli fet, gifta mig rikt och få 10barn.. JAA! Så det var min helg i stora drag :)

Idag: Idag var det då skola. Mådde JÄTTE dåligt så mamma kom o hämta mig. Darför kunde jag inte svara på dinna sms emma! Sen här hemma blev det rester. Satt och vräkte i mig allt godis man fick + det som blev över. BRA MATILDA! när man mår som sämst i livet ska man F*N då gå o bli FET! jaa! Men snart ska jag börja PLUGGA. Engelska tills imorgon+ matten som jag då hoppade över. Typ 30 matte uppgifter för vi har matte 3h i sträck! JA!
Det var då min dag i "stora drag" 

XOXO Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0